Thursday, July 30, 2009

လက္ေဆာင္မ်ား



ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ျမင္ရင္ လူေတြက သေဘာတက် ရွိတတ္ၾကပါတယ္။ တစ္ခါတရံမွာေတာ့ အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္မႈ မရွိရင္ သူတို႕ဟာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ေမ့ေလ်ာ့လို႔ ေနတတ္ၾကျပန္တယ္။
ဒါဟာ လူေတြရဲ႕ သဘာ၀ပဲေလ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔က တခါတရံမွသာ အသံုးခ်လို႔ရတဲ့ အလွသက္သက္ ေပပဲကိုး။

လူေတြ အျမဲ လိုအပ္ေနတဲ့၊ အျမဲ အသံုးခ်လို႔ရမဲ့ အရာ၀တၳဳတစ္ခု ျဖစ္ခြင့္မရခဲ့တာကိုလဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔
၀မ္းမနည္းပါဘူး။ သူတို႔ေတြ အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ျဖတ္သန္းသြားခဲ့လို႔လဲ အားငယ္ မေနတတ္ဘူး။ မေတာ္တဆ တစ္ခ်ိဳ႔ လူေတြရဲ႔ လက္ေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီ ထိခတ္သြားတိုင္းလဲ လမ္းဆံုးကို သိေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တာ၀န္ေက်ဖို႔ကလြဲျပီး မတုန္လႈပ္ခ်င္ဘူး။

သူတို႔က ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို အလွပဆံုး...၊ အဆန္းတၾကယ္..၊ ခ်စ္စရာေကာင္းေအာင္... ဖန္တီးခ်င္ ဖန္တီးမယ္။
ဒါမွမဟုတ္ ရိုးရိုးရွင္းရွင္းေလးပဲ အသံုးျပဳခ်င္ ျပဳၾကမယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႔ အဓိကတာ၀န္က ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြကို ထုပ္ပိုးေပးဖို႔ပဲေလ။

ခ်စ္စရာေကာင္းေအာင္ ဖန္တီးေပးထားလဲ “လွလိုက္တာ” ဆိုတဲ့ စကားေလး တစ္ခြန္းကလြဲျပီး အဲဒီ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ မပိုင္ဘူး။
ရိုးရိုးရွင္းရွင္းေလး ေသသပ္လွပေနလဲ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြက ကြ်န္ေတာ္တို႔အေပၚ မဖြဲ့တည္ဘူး။
တစ္ခါတစ္ခါမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔က “ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ” ေတြကို ထုပ္ပိုး သယ္ေဆာင္ရတယ္။ တစ္ခါတစ္ခါမွာေတာ့ “ခင္မင္ရင္းနွီးမႈ” ေတြကို လြယ္ပိုးရမယ္။ တစ္ခါတစ္ခါမွာေတာ့ “၀မ္းနည္း သတိရျခင္း” ေတြလဲ ပါလာတတ္ေသးရဲ႔။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ထုပ္ပိုး သယ္ေဆာင္လာတာေတြကို ျမင္တာနဲ႔ လူေတြ စိတ္လႈပ္ရွား ရင္ခုန္ၾက၊ ၾကည္ႏူးေပ်ာ္ရႊင္ၾကတာ ၀မ္းေျမာက္စရာပဲေပါ့။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ထုပ္ပိုး သယ္ေတာင္ရသမွ်ဟာ “ ကၠုသာ မစၦိရ” ဆိုတဲ့ “ ၀န္တိုျငဴစူျခင္း” ေတြ၊ “မုနး္တီးစက္ဆုပ္မႈ” ေတြ ပါမလာတတ္ၾကတာကိုပဲ တိတ္တဆိတ္ ေက်နပ္လို႔။ လူေတြက ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ၾကည္ႏူးေပ်ာ္ရႊင္စရာေလးေတြ အတြက္သာ အေတာ္မ်ားမ်ား အသံုးျပဳတတ္ၾကတာ ကိုပဲ ေက်းဇူး တင္ေနမိတယ္။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို စနစ္တက် သိမ္းဆည္းထားတဲ့သူ၊ အျမတ္တႏိုး တန္ဖိုးထားတဲ့သူ ဆိုတာ အင္မတန္ ရွားပါတယ္။ သိမ္းထားခဲ့ရင္ေတာင္ ေနာက္တစ္ခါ ထပ္ျပီး ထုပ္ပိုးဖို႔ အတြက္က မ်ားပါတယ္။ တစ္ပိုင္းတစ္စစီ စုတ္ျဖဲ ခံခ်င္လဲ ခံရမယ္။ အမႈမဲ႔ အမွတ္မဲ့ ဆြဲေျချပီး လံုးေထြး ပစ္ျခင္း ခံခ်င္ ခံရမယ္။ ဘယ္သူကမွေတာ့ တယုတယေလး ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ေျဖမခ်တတ္ပါဘူး။ သူတို႔ ပိုင္ဆိုင္ရမဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္ျခငး္ေတြဆီမွာသာ အာရံုေတြ စုျပံဳလို႕ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ေမ့ေလ်ာ့ျခင္းေတာင္ ခံခ်င္ ခံရပါအံုးမယ္။

ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေက်နပ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႔လမ္းဆံုးဟာ အမိႈက္ပံုးတစ္ခုသာ ျဖစ္မွန္း သိထားျပီးသားေလ။ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြကို တဒဂႍေလာက္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေဆာင္က်ဥ္းေပးခဲ့တယ္ ဆိုရင္ပဲ ေက်နပ္လွပါျပီေလ။ တစ္ကယ္တမ္းေတာ့ “ကြ်န္ေတာ္တို႔ဟာ.....................”








ပံုကို Flickr ကေန ယူထားပါတယ္။

ေမတၱာျဖင့္

မိုးကုတ္သား




ဒီစာေလးကို “မေကာင္းကင္ျပာ” အတြက္ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ ေပးရင္ ဘာနဲ႔ ထုပ္ပိုးေပးရမလဲ ေတြးရင္း ဆက္စဥ္းစား မိတာေလးပါ။ ေမြးေန႔ဆုေတာင္း တစ္ခုမွ မပါေပမဲ့ ေမြးေန႔ရွင္ “မေကာင္းကင္ျပာ” ေက်နပ္မယ္ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။

12 comments:

Sein Lyan Tun said...

မမေကာင္းကင္ၿပာ


ေမြးေနမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစဗ်ာ

ခ်စ္ခင္စြာၿဖင့္

ဖိုးစိန္

Sein Lyan Tun said...

ကိုကိုေမာင္ဟတ္


ညီ့ ေမြးေန႔ က်ေတာ့ ဘာလက္ေဆာင္မွလဲေပးဖူး...


စကာၤပူလာမွ ရမယ္ဆိုၿပီး အခ်ိဳသတ္ထားတယ္.....

ဟြင္းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး


ေမာင္ဟတ္ႀကီးေနာ္............


ေက်နပ္ဖူးေနာ္....


ေမြးေန႔လက္ေဆာင္.... ပို ့ပါ


ဒါဖဲ


ခ်စ္တဲ့

ညီ

Anonymous said...

ကြမ္းယာကိုေတာ့ ထုပ္ပိုးမေပးေလာက္ဘူးထင္ပါတယ္ေနာ္

ေမဇင္ said...

စိတ္ကူးေလး ေကာင္းတယ္.... ဟုတ္တယ္... ေနာက္ဆုံးေတာ့ သူတုိ႕အမႈိက္ပုံကို ေရာက္သြားမွာပဲ... း)

ေႏြးေနျခည္ said...

သခၤါရ

kaungkinpyar said...

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!
ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္ ဘိုဘို၊ ေျပာမျပတတ္ေအာင္ပါ၊
:):):):):)
ေပ်ာ္လဲေပ်ာ္ပါတယ္၊ ေက်လဲ ေက်နပ္ပါတယ္

တလႏြန္ said...

ဒီလုိပါပဲ ေပ်ာ္ရြင္ၿခင္းအမွတ္တရအၿဖစ္ အသုံးခ်ခံရတယ္။ တန္ဖုိးထားသူအတြက္ေတာ့ လွပေနမွာပါ ထာဝရ

ခင္မင္ၿခင္းႏွင့္
တလႏြန္

Anonymous said...

ငယ္ငယ္တုန္းက သိမ္းပါတယ္ဟယ္။
အိမ္မွာ အထပ္လိုက္ပဲ။
မွတ္မွတ္ရရ မဂၤလာေဆာင္လက္ဖဲြ႕ေတြ ရတုန္းကဆို
အမ်ားၾကီးပဲ။ တခါထုတ္ၾကည့္တိုင္း တခါ အမွတ္တရျဖစ္တယ္ေလ၊ ဒါေလးက ဘယ္သူေပးတာေပါ့ ဆိုၿပီး စားၿမံဳ႕ျပန္တာေပါ့၊ အဲဒီ စာရြက္ေလးေတြကို တခ်ိဳ႕ကလည္း အေသအခ်ာ ေရြးခ်ယ္တာကိုး။
ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ့ဒီဇိုင္းနဲ႕ အေရာင္ကို ေရြးၿပီးသူမ်ားကို ေပးတတ္ၾကတာမဟုတ္လား။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ လက္ေဆာင္ရတဲ့လူက စိတ္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတာ့ ရလိုက္တာပဲေလ။ ခဏသာျဖစ္ျဖစ္ေပါ့။
တခဏေလးလည္း တန္ဖိုးရွိပါတယ္။

အမ်ားၾကီးေရးမိၿပီ။
အမွတ္တရပဲြက်ရင္ မုန္႕ေကၽြးမယ္၊ လက္ေဆာင္ရေအာင္လို႕။ :)

Lucifer said...

စာအေရးအသားေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္.. သာမန္အေတြးမ်ိဳးေလးကို စိတ္ဝင္စားေအာင္ သိပ္ေရးတတ္တာပဲး...

မယ္႔ကိုး said...

အစ္ကိုေရ...အေတြးေလးကို ေရးတတ္လိုက္တာ။ သိပ္သေဘာက်မိပါတယ္။

မငံု said...

ေကာင္းလိုက္တဲ႔ပိုစ္႔ေလး။ တန္ဖိုးရွိတဲ႔ မၾကီးေကာင္းကင္အတြက္ ေမြးေန႔ပိုစ္႔ေလးပါ။

မိုးခါး said...

မုိက္တယ္ း))