Monday, March 23, 2009

အိပ္မက္ေတြ (၁)

အခုတေလာ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္မက္ေတြ မက္ျပီး အေစာၾကီး ႏိုးႏိုးေနတတ္သည္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ အိပ္မက္ေတြက ေဖေဖ၊ ေမေမ၊ ညီ၊ ညီမေလးေတြနဲ႔ ျမိဳ႕ကေလး၊ အဲ့တာေတြ ဆီကိုပဲေပါ့။ မထူးဆန္းလွဘူး ဆိုေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ကို လြမ္းေနပါသည္္။ ခု ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ သူတို႔ေတြရဲ႕ အိပ္မက္က ဘာ ေတြလဲ။ ကြ်န္ေတာ္ သိခ်င္ေနသည္။ ေဖေဖ၊ ေမေမတို႔ရဲ႕ အိပ္မက္ေတြက ဘာလဲ။ ညီ၊ ညီမေလးေတြရဲ႕ အိပ္မက္ေတြကဘာလဲ။ သူတို႔အိပ္မက္ေတြအတိုင္း ဘာေတြကို အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏိုင္ခဲ့ျပီး ဘာေတြကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ ျဖစ္မလာႏိုင္ေတာ့မဲ့ အိပ္မက္ေတြလဲ။ ကြ်န္ေတာ့္အိပ္မက္ကေတာ့ ခုေလာေလာဆယ္မွာ ရွင္းရွင္းေလး။ အခိ်န္တန္လွ်င္ အိမ္ျပန္ပီး မိသားစုေတြ သိုက္သိုက္၀န္း၀န္း ျပန္ေနၾကဖို႔၊ ေဖေဖနဲ႔ ေမေမကို ျပဳစုဖို႔။ ေနာက္ျပီး သူတို႔တေတြရဲ႕ အိပ္မက္ေတြကို ကြ်န္ေတာ္ တတ္ႏိုင္သမွ် ကူညီ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ေပးဖို႔။
ကြ်န္ေတာ္ အိပ္မက္မ်ားစြာ မက္ခဲ့ဖူးပါသည္။ ျဖစ္လာခဲ့သည့္ အိပ္မက္ေတြလဲ ရွိသည္။ ျဖစ္မလာခဲ့သည့္ အိပ္မက္ေတြလဲ ရွိသည္။ ေနာက္ျပီး ေမ့ေလ်ာ့သြားေသာ အိပ္မက္ေတြလဲ ရွိခဲ့သည္။ လက္ေတြ႕ဘ၀အတြက္ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ရွိေသာ အိပ္မက္ေတြလဲ ရွိသလို ျဖစ္ခ်င္စိတ္သက္သက္ႏွင့္ စိတ္ကူးယဥ္ ဆႏၵအိပ္မက္ သက္သက္ ေတြလဲ ရွိသည္။
ကြ်န္ေတာ့္ အိပ္မက္ေတြကို ခဏ လႊတ္ခ်ထားရင္း ေဖေဖ၊ ေမေမနဲ႔ ညီေလး၊ ညီမေလးေတြရဲ႔ အိပ္မက္ေတြကို ကြ်န္ေတာ္ လိုက္လံ ဖမ္းဆုပ္ေနမိသည္။ အဲတာေတြႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ကြ်န္ေတာ့္ဆီ စာေရးဖို႔ မွာထားသည္။ ၀မ္းကြဲညီမေလး သယ္လာေသာ အိမ္ကစာ တစ္ထပ္ၾကီးကို ၀မ္းသာအားရ ဖတ္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ အိမ္အလြမ္းတခ်ိဳ႔ သက္သာရာ ရသြား၏။ ေနာက္ေတာ့ ႏွစ္ႏွစ္ျခိဳက္ျခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့သည္။ အိပ္မက္ေတြ မမက္ ေတာ့ေသာ္လည္း ထံုးစံအတိုင္း နံနက္ေစာေစာ ႏိုးလာေတာ့ ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာ ကြ်န္ေတာ့္ကိုယ္ ကြ်န္ေတာ္ ျပန္ေတြ႔ ရသလို ခံစားရသည္။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘ၀ေတြမွာ ျဖစ္လာခဲ့ေသာ အိပ္မက္ေတြ ရွိသလို ျဖစ္မလာခဲ့ေသာ အိပ္မက္ေသေတြလဲ ရွိသည္။ တစ္ခိ်ဳ႕ အိပ္မက္ေတြက အိပ္မက္သက္သက္မွ်သာ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အိပ္မက္ေတြ မမက္လို႔ မျဖစ္။ အိပ္မက္ေတြ ဆက္မက္ေနဖို႔ လိုအပ္သည္။ ဒါေတြကို ေဖေဖနဲ႔ ေမေမ၊ ညီ၊ ညီမေလးေတြ သိေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာျပခ်င္ပါေသးသည္။ အဲဒါေတြကို ေျပာျပႏိုင္ဖို႔အတြက္ သူတို႔ အိပ္မက္ေတြကို ကြ်န္ေတာ္ အရင္ သိေအာင္လုပ္ရပါအံုးမည္။
ေရးသားသူ - ဖိုးတာ

3 comments:

Anonymous said...

အေရးအဖဲြ႕ေကာင္းတယ္၊
အိပ္မက္ေတြကို ျမတ္ႏိုးတဲ့သူဟာ
ႏွလံုးသားလွပသူသာ ျဖစ္လိမ့္မယ္။

Lucifer said...

ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ၾကီးပါေပတယ္.. အကို႕စိတ္ကူးတိုင္းက မိသားစုနဲ႔ကင္း လြတ္တယ္မရွိသလို.. မိသားစုအတြက္အၿမဲးေရွ႕ကေနရပ္ေနတတ္တဲ့ အကို႕ရဲ႕ၾကိဳးစားမႈေတြအတြက္ဂုဏ္ယူပါတယ္..

ေႏြးေနျခည္ said...

ခံစားခ်က္ေတြကို တိုက္ရိုက္မေဖာ္ျပပဲ သြယ္၀ုိက္ေသာနည္းနဲ႕ ေဖာ္ျပထားတာပဲ.. ေကာင္းတယ္ အကိုမိုးကုတ္